Nummer 3. Prototype.
De Voorzitter
Het roer gaat om, geen 2, geen 3 maar een 4 wieler. En dat is nog maar het begin, want sturende voorwielen, want voorwielaangedreven… en een laadvloer die je hydraulisch kunt laten zakken. En uiteraard trapondersteund zodat het vervoer van 350 kilo belading mogelijk is.
Technisch hoogstandje wat meer raakvlakken met automotive dan rijwielen.
In plaats van achter, zit je bij dit vehikel voor, wat betekent dat volumetransport een optie extra is. Dan speelt het kloeke buisprofiel deze ‘voorzitter’ helemaal in de kijker, een blikvanger bij uitstek.
Aangedreven met een 250W ultrastille MPF motor die een piek van 500W kan leveren.
Prototype dat nog niet in productie is.
Number 3
Something different, not a bike, not a trike but a quad. And that is only the beginning, it also has steering front wheels, front-wheel drive… and a cargo floor which can be lowered hydraulically. And of course electrically supported. Which makes the transport of payloads of 350 kilos possible. Technically best in the branch, with more ties to automotive than bicycles. Instead of sitting at the back of the vehicle, you sit at the front, which makes volume transport an extra option. And then the magnificent tube construction, which makes this vehicle stand out.
Raw prototype which is not in production